Vm i höjdhopp

2009-08-20, 21:45:01 / Kategori: Allmänt
Kan inte fatta att JAG av alla människor tänker skriva om höjdhopp
JAG som HATAR sport....
Men joo, jag tänkte faktiskt skriva om det... :/
Konstiga lilla jag...


Jag hejar/hejade självklart på Emma Green, sveriges sötaste höjdhopperska (heter det så!?)
Men kollade inte så mycket...
När jag kollade så klarade hon det.....och sen klarade hon inte det :'( Snyft
Lite bad luck för Emma kanske
Men hon är väldigt duktig även om det finns många andra som är bättre (sooo sorry Emma)

Pappa och lillebror tjabbade hela tiden: Åh, där är Bolt (eller vad han nu heter)
Den där snabba killen från Jamaica

(Btw: Han hade en gul tröja på sig där det stod: Ich bin ein Berlino =) )
Goo tyska asså, ååå nu saknar jag skolan (usch hur kan man bara säga så??)
Innan idag sa jag till mamma att det är tur att skolan börjar snart för jag börjar bli rastlös...
Och man vet att jag börjar bli rastlös när jag börjar städa mitt rum (hehe, och det gjorde jag idag...iaf lite) XD


  <- Emma Green



Tack för mig, puss Šofia...<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?