Midsommarafton

2009-06-20, 15:46:16 / Kategori: Allmänt
Hur var er midsommarafton??

Min var jättetrevlig och jätterolig!!
Däremot så var jag väldigt frusen när jag kom hem nångång runt klockan 1 på natten...innan jag gick och la mig så rotade jag fram mina mjukisbyxor ur en plastkasse och mina raggsockar tog det säkert minst en kvart att hitta..Haha

Blev det mycket skoj och dans runt midsommarstången eller??

Vårat gäng slutade med midsommarstång för flera år sen och jag saknar det så otroligt mycket:(
Men vi har minsann inte blivit för gammla för att leka (okej det var de som var 14 år och yngre som lekte:p) vi lekte datten och dunkgömme...det var faktiskt skoj

Framåt typ halv elva så satte vi (14 åringarna och de yngre) och kollade på solsting & snesprång och vi hade typ lika dålig humor allihop för vi skrattade å skrattade å skrattade lite till:)

Såå...hur var er midsommarafton?? Berätta!! Snälla:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?