Försöka i alla fall ^^

2010-08-30, 16:00:05 / Kategori: Allmänt
Jag ska försöka bli lite mer aktiv här nu.
Känner att jag behöver det.

Vi har precis börjat andra veckan i skolan nu och
denna veckan har vi tusen läxor och jag har en dålig vecka den här veckan känner jag...men aja.
Det får gå som det går.

Betygen är ju faktiskt extremt viktiga den här terminen...höst terminen i nian!
Det är ju dessa betygen vi ska söka på!

Öh vet f*n inte vad jag ska skriva mer just nu..
Äh, skriver väl om typ fem minuter igen :p

Hej svejs så länge :D

Kram



Tyckte att det behövdes en riktig "snygging" bild på mig ;D :p xD

alle :)

älskar dig hjärtat :D <333



2010-09-01, 12:56:08

danila

fin blogg kolla jänna in min blogg och kommentera :)



2010-10-20, 19:33:03 URL: http://danila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?