Varför kan inte allt vara som det alltid varit??

2010-02-26, 18:31:19 / Kategori: Allmänt
Nu har bilddagboken fått nåt jäkla fuffens för sig att dem oxå ska ha "blogg"...typ..
Jag tycker det är skit störande, visst, det är fint och så men liksom MÅSTE MAN ÄNDRA ALLT HELA TIDEN! :o
Varför kan inte allt vara som det alltid varit ???
Tex alla som skiljer sig ?! Vad ska det va bra för ??
Jag kan då säga att jag är SJUKT GLAD när jag tänker på skilsmässor att mina föräldrar (trots sina bråk) fortfarande lever tillsammans. :)
Men allt annat förändras ju fan ! :o  förlåt att jag svär
Som det här med kompisar och umgänge! Jag har bytt jättemkt kompisar fram och tillbaka nu under 8:an ... kan ju alltid hoppas att allt lugnar sig nångång!
Jaja, nog om tråkiga saker.
Sitter just nu och läser lite olika bloggar ;D
Det är hur skojj som helst :)
Särskilt felsms.com ! :)
Hehhe, tänk så fel det kan gå när man smsar :p

Men tjooo, nu orkar jag inte skriva mer! :p
Vi hööörs ! ;)
Kram :=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?