Jag ÄLSKAR att svettas!

2010-09-30, 17:33:01 / Kategori: Allmänt
Ja, det är faktiskt sant!
Jag älskar att svettas!
Kanske inte att lukta svett och sånt, men när jag svettas
så vet jag att min kropp för arbeta och hålla igång och
då känner jag mig hälsosam.
Jag blir så stolt över mig själv, jag blir pigg o glad
och jag mår så himla bra!

Jag har "sprungit" lite mer än 2 kilometer idag (på 40 minuter....hmm...LITE sakta...!?!)
och nu mår jag såååå f*cking braaa! :D

Och snart kommer älskling med! :)
Härligt värre! :p


Skoldagen!

- projekt, inredning och design. skit kul! ärligt! :D
fick tapetsera en tomatburk ^^ hahah :p och leta/arbeta
med NCS-koder  (typ färg kulör o toner eller vad man ska säga ;p )

- idrott, volleyboll. riktigt roligt faktiskt! :) och jag som hatar både idrott
och vollyboll :s hmm...*HAPPYFACE*

- SO, redovisning. Jag och Nelly redovisade vårat politik arbete och fick MVG! :D
OMG, vad kul! :D kändes helt underbart! :)

- Lunch, ICA! vi gick till ica och jag lånade pengar av Linnea till en räksmörgås :)
sen träffade jag mormor och fick 100 KRONOR av henne!!!!
ännu mer *HAPPYFACE*

- No, slutuppgift. vi jobbade med vår slut uppgift som ska vara klar nästa vecka,
när lektionen var slut blev jag fan deprimerad :s :(
jag tycker det är skit roligt att jobba med slut uppgiften :)

- Engelska, bara arbeta. vi fick arbeta i våra häften om "some" och "any"
den 50 minuters lektionen gick så snabbt att den känndes som typ 20 minuter :s

- Matte, film. på matten kollade vi bara på film :p om typ nån kod eller nåt och geometriska
former, jag fattade inte så mycket xD

Ajja, det var min skoldag det ;D :p

Puss o kram, skumbanan! :D <3

//SofiiiiiaAnderssoooon




En liten bild på mig och älskling med såklart! :) <3
Den finaste personen i världen ^^ <3

sanna

SV: tack ;d



gud så söta!

det är bäst med pojkvän ;)



2010-10-26, 18:05:09 URL: http://tomboyy.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?