Hej 2011!

2011-01-19, 12:17:58 / Kategori: Är sjuk igen
Gott nytt år alla smygläsare som är tråkiga och inte kommenterar! :O :(

Ska vi försöka med ett mer blogg-aktivt år nu 2011 eller?
Om jag ska göra det så måste något hända i mitt liv med ju!
Men jag vet redan några få saker som kommer att hända men ni får vänta och se ;)

Början av 2011, hur har den varit?
Jo, tack. Vi är inne på den tredje veckan på det här året
och jag har varit sjuk!...Hela detta året!
Jävla influensa skit!
Riktigt jävla tråkigt måste jag säga!
Men influensan har i stort sett lämnat mig nu,
det enda som är kvar och gör att jag inte kan gå till skolan (sista terminen i nian!!!)
är att jag inte hör!!
Eller jo, jag hör ju! Men jag hör inte bra :(
Har typ lock i öronen, det är blod i dem.
Doktorn så att jag troligtvis hade haft nån öroninflamation samtidigt som influensan eller något.
Jag äter i alla fall penicilin nu och ska göra det fram tills nästa onsdag tror jag (?).
Så jag hoppas att jag blir frisk och kan gå i skolan.
Jag går ju som sagt sista terminen i nian nu och det är mycket som ska göras
men det är ju inte så stor mening att gå dit om jag inte kan höra vad lärarna säger?! Eller hur?


Jaja, pöss o kram
skumbanan
eller något!
Hej! ;D



Lust att lägga ut en bild från typ juldagen (?) tror jag. :P


Ronja

Jaha, det har jag inget minne av om jag ska vara ärlig :) ! Är så många bloggar men är inne och tittar på som man oftast lämnar ett avtryck i :) !



2011-01-19, 22:10:02 URL: http://touchmyheeart.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?