Day 1 - Presentation

2011-06-01, 19:30:00 / Kategori: Listor
Hej alla kära läsare!

Jag heter Sofia Andersson, jag har nyss fyllt 16 och jag bor i småland.
Jag blir ofta beskriven som en glad oh trevlig tjej, men med humör!
Haha, och ja det är väl faktiskt så jag ser mig själv jag med.

(Vad tusan kan man skriva i en presenta tion?)

Jag tycker att tonåren är väldigt problematiskt och
jag längtar tillbaks till när jag var 4 år och det enda bekymret
jag var om jag skulle hinna leka med alla leksaker under dagen.

Men jag tycker även att det är riktigt roligt,
tonåren är den roligaste tiden säger man.
Då är man "fri", jo eller hur?!
Skola, skola, skola!
Läxor, läxor, läxor!
Föräldrar, föräldrar, föräldrar!
Regler regler, regler!
Puberteten, puberteten, puberteten!!!

Men det är ju faktiskt rätt kul! :)

 
Det var allt för jag kommer inte på mer!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?