Random Stuffs om mig!

2012-01-19, 14:00:04 / Kategori: Mina sjuka tankar

-          När jag är arg/sur så filar jag naglarna

-          När jag åker långa sträckor och sitter i baksätet så har jag plåster över naveln för att inte bli åksjuk

-          Jag letar i tidningar för att titta vad jag ska ha för kläder/vilken frisyr jag ska ha/hur mitt smink ska se ut

-          Jag är smått beroende av Facebook

-          När jag har läst en riktigt bra bok så tror jag att jag är huvud personen, även när jag slutat läsa…

-          Jag hatar att bli kallad Fia (trots att mitt namn är Sofia och det är typ det enda smeknamnet jag kan få)

-          När jag har tråkigt så målar jag naglarna

-          Jag spelar LOL (leauge of legends)

-          Jag tycker att muskler är fult

-          Jag är en extrem perfektionist när det gäller mig själv men

jag tycker att alla andra är bra precis som de är

-          Jag älskar inredning, men det syns verkligen inte i mitt rum!

-          Jag älskar att ha det städat men jag orkar aldrig städa…




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?