Ladies night =)

2009-08-22, 02:10:11 / Kategori: Allmänt
Nej, jag menar inte den där med Martin Stenmark och dem...
Jag menar den (som jag är på nu) med MY GIRLS  (tjejerna i klassen...alla utom en)
Vi har KUUUUL!!
Klockan är 2 på natten och jag sitter vid datorn (har ju bestämt mig för att inte sitta vid datorn så här sent, fan också)

Vi har kollat på Boogeyman 2 , skitbra film....!! Läskig...!
Kollat på "killen på balkongen brevid" (haha, ingen film... det är en RIKTIG kille...i typ 20 årsåldern)
Vi har haft kul...hela kvällen =)
Och jag har fortfarande kul!! (Linnéa oxå)
Btw: Linnéa säger HEEEEJ <3

Aaau, det var väl i stort sett allt jag hade att berätta den här gången...
Hörs snart hoppas jag <33


Kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?