Mina öronhängen :'(

2009-08-19, 12:40:38 / Kategori: Allmänt
Hejj

Jag har varit i göteborg några dar
Jag bodde på hotell, gick på universeum, liseberg och maritiman och
åkte tåg dit och hem (btw: det är SVINKUL att åka tåg, me LIKE :) )

När vi hade chekat ut från hotell så gick vi till Maritiman
(det var typ en båtutställning, med en MASSA båtar...okej typ 7 st eller nåt)
I alla fall så när vi var på Maritiman så kom jag på
att jag hade glömt mina (FAVORIT) öronhängen i sängen på hotellet   :'(

Men som tur var så skulle vi tillbaka till hotell och hämta vårt bagage innan vi skulle ta tåget hem
Så då fick jag tillbaka dem :)
Sen gick jag ut från hotellet med ett "BIG SMILE"

Tur att allt löste sig <3
Hade inte överlevt annars XD


Puss o Kram från lilla mig och mina älskade öronhängen XD

Mina favorit öronhängen, love them



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?