Smsberoende

2009-06-18, 20:32:37 / Kategori: Allmänt
Joo, det är precis vad jag är: smsberoende!!
I stort sett vilken tid på dygnet som helst.. :P
Vilken tur att jag har gratis sms (och en underbar mamma som fyller på min mobil)!!
Man känner sig så social fast man egentligen INTE är särskilt social...!! Man skulle kanske börja ringa alla istället..hmmm (tänker)...men det tar ju längre tid och jag är jättedåjig på att prata i telefon, jag blir så himla nervös och när jag smsar så känns det som att man får med allt man vill ha sagt (+ att jag älskar att skriva)...
Jag kommer nog att fortsätta smsa...men det var kul att tänka till lite för en gång skull!! :D XD

Kusin Mariah

Glad midsommar sms-fia! :-)

Hoppas du har en alldeles utomordentligt fin dag och att solen kryper fram!



Nu ska jag sova, tentadags imorgon bitti!



Puss du!



2009-06-19, 15:15:23 URL: http://mariahandersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?