Fyller 15 år idag... ;)

2010-04-26, 12:08:00 / Kategori: Allmänt


26 april 1995 hände något stort (man kan ju hoppas att det var stort för någon i alla fall).
Klockan 06.31 denna april morgon föddes JAG! SOFIA ANDERSSON!
Tänk det ni...det är 15 år sedan nu...idag...
Jaa...tiden går fort när man har roligt...
Och även om livet är rikitigt jobbigt ibland och det kan vara tråkigt
ibland så tycker jag att det är rätt skönt att leva.



Men tillbaka till nuet!
Både jag och Gustav (han fyller år imorgon) är sjuka...
han är väl värst tror jag men ändå..
Mamma och han är hos doktorn nu men jag vägrade följa med...
Vem vill sitta hos doktorn på sin FÖDELSEDAG??
INTE JAG i alla fall!!

Har inte fått några presenter...än....men hey?! Det är inte det det handlar om..!!!
Jag har fått många gratulationer på sms och facebook.
Det gör mig glad. :)


Hoppas det blir en bra dag i alla fall
...det är lite för blåsigt för min smak bara...
Värmen blåser liksom bort.. :(






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?