Måndag imorgon

2010-02-28, 15:52:30 / Kategori: Allmänt

Jaahopp, sitter fortfarande hos Nelly. ^^
Funderar på att gå hem faktiskt. ;)
Nu blir det inte dator förrens på fredag igen.
A little saad, men I will be allright! :)
Imorgon är det måndag.
Och skola!!
Efter en hel veckas "häärligt" (datorsittande) sportlov!
Sooovmorgon ni vet ;)

Men nu är det såhär att jag lovar att absolut inte slå er om ni kommenterar,
men om ni inte kommenterar så för ni en spark i r***n! ;D
Så kommentera nu! :D

Ni kan ju säga nånting om min header? Eller min bakgrund? (på bloggen asså) Tihi? :)

Detta skulle varit min header :( x) Kraam :)


Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah



2010-03-03, 00:06:32 URL: http://millahoman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?