Rent hus mitt i natten! ;D

2010-02-28, 03:47:22 / Kategori: Allmänt
Är fortfarande hos Nelly.
Nu äter vi chips och kollar på andra säsongen av rent hus (alla avsnitten) ;)
Det är rätt underhållande såhär mitt i denna seega natt.
Men jag tänker inte förneka att jag har trevligt.
Tyvärr är det ingen inne på msn och ingen inne på facebook heller.
Men vad kan man förvänta sig av folk den här tiden på dygnet ??
Hahah, klockan är absoluut inte typ halv 4 på morgonen. Hihi ^^
Btw: Coca cola kan verkligen hålla en vaken! Haha. Men man måste gå på toa mycket ;)
Tror Nelly kommer somna snart...men inte jag inte ;) ♥

En sak som jag måste berätta (som jag är väldigt stolt över) är att jag faktiskt inte suttit vid datorn hela tiden och internet har faktiskt inte varit på så mycket. :) Sofia goes happy!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?