Day 6 - Förebilder

2011-06-06, 16:41:00 / Kategori: Listor
Mina förebilder?
Jag tycker att alla ska vara olika men däremot så är det bra att få insperiation från någon/några.
Enligt mig så betyder förebilder just det; att man idéer och sånt från andra inte att man gör exakt som andra gör, då är de andra inga förebilder längre.

Mina förebilder är Pink (för att ingen är som henne, hon gör vad fan hon vill, hon bryr sig inte om vad andra tycker, hon har grym musik, grym sångröst och grym klädstil. Hon sticker ut ur mängden och det vill jag med göra.), Avril Lavinge (Ena dagen är hon prinsess-söt, andra dagen är hon en punk-klädd bitch. LOVE IT!), Rihanna (sjukt söt tjej som har en egen stil; både klädes-mässigt och musik-mässigt) Miley Cyrus (Hon har varit min förebild sen första gången jag såg Hannah Montana. Hon är ett bevis på att drömmar ka bli verklighet, bara man vill) och Jessica Andersson (hon har haft en jättejobbig uppväxt med alkolist till mamma och hennes våldsamma pojkvänner men ändå så har hon sådan utsrålning på scenen, hon är fantasitisk!).

De är både mina idoler och förebilder, fantastiska tjejer är dem! 

 

PINK



AVRIL LAVINGE



RIHANNA



MILEY CYRUS



JESSICA ANDERSSON 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?