Day 7 - Min familj

2011-06-07, 17:10:00 / Kategori: Listor
Min familj;

Mamma: Helena -65
Pappa: Göran -61
Storebror: Oskar -91
Lillebror: Emil -98 (död)
Lillebror: Gustav -01
Hund: Hermes -09

Min familj består av mina biologiska föräldrar Helena och Göran och mina biologiska syskon Oskar, Emil och Gustav (även om Emil är död så räknas han ändå med i familjen) och våran gemensamma jaktlabrador Hermes.
Vi är nog en rätt så normal familj, vi bråkar men vi har våra mysiga stunder och jag älskar dem allihopa.

Det finns tre personer till som jag räknar med i min familj;

Pojkvän/Fästman: Alexander -93
Svärmor: Lisa (Elisabeth)
Svärfar: Uffe (Ulf)
De är underbara och de får en verkligen att känna sig välkommen! :)

Får ju inte glömma deras underbar lilla labrador/golden valp: Chappe



Mamma


Pappa



Storebror (lite dragen? xp)


Lillebror (enda bilden jag har på Emil, på datorn)


Lillebror (blixten gör att ögonen drar ihop sig)


Hermes


Pojkvännen/Fästmannen

Har tyvärr inga bilder på mina kära svärföräldrar
Men här är en bild på Chappe


Chappe



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?